Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-13, 08:05   #43
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Derfor bør du kaste baderomsvekten!

Ikke noe annet enn at du tar fra hverandre livet, og ser på det detalj for detalj uten å se ut til å se på helheten...

Jeg kan nå med sikkerhet si at jeg veide 400g mer før jeg var på do i dag enn etter. Jeg pleier vanligvis ikke å veie meg før/etter, men når man bare "må" rett etter man var på sin vanlige vekttur så blir iallfall jeg nysgjerrig. Nå vet jeg mer om hva et dobesøk/manglende dobesøk "veier" for min del.

Vel - om du ikke *tror* på at jeg kan la være å la vekta påvirke hverdagen min selv om jeg ser på den, så kan jeg ikke hjelpe deg med det.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat