Sv: Aprilstartere
Opprinnelig lagt inn av Supah, her.
Så bra! 1,2 på 4 dager er jo en kjempestart. Når det kommer til brødet er det riktig at hver skive da inneholder 7,6 g karbohydrater. Og av disse er 0,2 gram sukker. Men det er fortsatt 7,6 g i en skive. Jeg vet ikke hvilken retning du satser på, men dette er ikke noe for en i ketose
Hei MajaKr. Velkommen skal du være. Du har jo hatt en kjempefin start, og en super nedgang så langt. Det du beskriver om sukkersug er veldig vanlig i starten, men den beste metoden for å bli kvitt det er å bare holde ut de første ukene. Min erfaring er i allefall at det forsvinner etterhvert.
Det er også helt vanlig at det går ut over humøret og oppførselen i begynnelsen. Det er en stor omveltning for kroppen, den trenger bare tid Dette har du FULL kontroll over!
Jeg skjønner at du er redd for vekten, mange som er det. Men dersom det skulle skje at det ikke gikk ned, eller at du går opp en uke, så MÅ du tenke på helheten. Si det gjerne høyt for deg selv også. "Jeg har gått ned 3,3 kg på 2 uker" det er jo helt sinnsykt bra! Du må fokusere på det! Lykke til!
Tusen takk for ein inspirerande tilbakemelding 

|