Tråd: Vektplatå
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-13, 10:28   #10
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Vektplatå :(

Men om du har gått ned 2kg på to måneder, så står du ikke stille, det går sakte, men jeg ville absolutt ikke kalt det platå.
Jeg skjønner jo godt at du er frustert, men du har gått ned mye på veldig kort tid, ikke rart om kroppen stopper opp når den i tillegg får så utrolig lite mat.

Om jeg var deg ville jeg først og fremst veid all mat i noen dager, sånn for å se hvor i løypa du ligger. Det er temmelig vanskelig å vite om du ikke sjekker. Å veie/måle opp maten i 2 dager er temmelig lite jobb. Å sette skålen du har i cottage cheese og fløte i oppå vekta mens du har i er ikke jobb i det hele tatt. Så ta deg tid og gjør dette.

Det høres jo helt utrolig ut at du klarer å spise så lite kalorier om dagen og ikke være sulten eller kjenner det på kroppen ved å bli utmattet, når du har spist slik over tid.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat