Tråd: Hva er galt?
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-13, 09:59   #10
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Hva er galt??!

Opprinnelig lagt inn av index, her.

OK! Jeg har holdt meg til 40-60 gram hele tiden, og gått ned jevnt og trutt til det stoppet av seg selv på et greit nivå. Da slipper jeg utfordringen med oppkarbing, jeg bare fortsetter med det kostholdet jeg har vent meg til og vekten holder seg stabil der den skal være. Veldig praktisk og greit. Slike skippertakmetoder som du bruker ville aldri ha fungert for min del...

Ja, det er nok det lureste, men jeg må se resultater fort for å holde ut. Så nå prøver jeg 15 gram om dagen og så går jeg over til noe lignende av det du gjør med litt trening inkorporet når jeg er nede der jeg vil
Takk for svar.

Opprinnelig lagt inn av Arwen36, her.

Jeg vil tro at trening vil hjelpe deg, om du er veldig glad i karbohydrater. Feilen vet du jo selv, at du spiser for mye karbohydrater, og så går du opp i vekt. Prøv ketolyse- kuren nå, og gå ned til ønsket vekt. Så prøver du å legge inn litt trening, så fort du øker inntaket av karbohydratene. Prøv å hold deg til en kosedag i uka.. Du ønsker jo ikke å gå opp i vekt igjen, og da må jo endringer og tiltak til! Jeg skal heller ikke leve på ketolyse- kuren i evighet, men redusere inntak av karbo, men tar nå en kick- start.

Ja, det er nok det som må gjøres. Er jo bare jeg som kan endre dette, så må bare sjerpe meg og slutte å spise

Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat