Tråd: Hva er galt?
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-13, 10:09   #11
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Hva er galt??!

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Ja, det er nok det lureste, men jeg må se resultater fort for å holde ut. Så nå prøver jeg 15 gram om dagen og så går jeg over til noe lignende av det du gjør med litt trening inkorporet når jeg er nede der jeg vil

Resultatene kommer fort i begynnelsen uansett! Jeg gikk ned 14 kg de første fem månedene, og det er mer enn kjapt nok for min del! Så begynte jeg å trene på treningssenter 3 ganger i uken, og vekttapet stoppet opp en stund før det begynte å bevege seg nedover igjen. I løpet av det neste året gikk jeg så ned 14 kg til, altså totalt 28 kg. Så nå er utfordringen å holde meg der. Og det ser så langt ut til å gå helt greit;-)

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat