Tråd: Hva er galt?
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-13, 14:19   #24
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva er galt?

Neida, du er ikke uglesett. Her på forumet diskuteres det meste ihjel, så dette er helt vanlig og har ingenting med deg å gjøre.

Jeg er i samme båten som index og føler at det er "dumt" å sette igang med ketolyse og ketogen kost, om man ikke har planer om å holde seg til det. Synes da heller en varig endring er å foretrekke. MEN. Gjør det ikke selv, så jeg vet hva du mener altså. Teori og praksis går ikke alltid hånd i hånd.

Men mitt råd er ihvertfall å, som kaffedamen sier, jobbe med bevisstheten, først og fremst. Ikke glem helheten og unngå å bare surfe avgårde på det at ketolysekuren er fin og enkel å forholde seg til. Spesielt siden du ikke har tenkt til å holde deg til den, resten av livet.