Sv: Hva er galt?
Tro ikke noen er ute etter å fordømme noe som helst, vi er bare mange som ønsker å bidra med gode råd ut fra vår egen situasjon! Vi er jo alle her på grunn av at vi ikke tåler karbohydrater særlig godt, så da har vi et felles mål å jobbe mot! Jeg for min del liker bedre å få klare tilbakemeldinger enn at folk skal jatte med meg selv om de ikke mener det, men folk er jo forskjellige slik. På slike forum som dette er det naturlig at det hagler inn med forslag og ideer, og så er det opp til deg selv å velge ut hva du velger å høre på. Det finnes ingen fasit i dette, og det er såpass mange retninger innen lavkarbo at ingenting er absolutte sannheter. Så finn det som funker for deg, og følg det. Men dette forumet er en fantastisk kilde til råd og tips når du føler at egen kunnskap ikke strekker helt til...
PS: Synes du er flink jeg, som tar tak i sakene før de får utviklet seg til et stort problem! Du slipper taket til et visst punkt, fordi du vet at du klarer å hente deg inn igjen. Så du har egentlig bedre kontroll enn veldig mange andre...
|