Sv: Hva er galt?
Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.
Ja, helt enig. Det er jo ikke den beste måten, men for min motivasjon så vet jeg at jeg må ha ketolysen først. Har tross alt gjort dette i halvannet år tilsammen, så vet jo godt hvordan det funker, MEN, feilen jeg gjør gang på gang er jo at jeg ikke klarer overgangen etterpå og da er man like langt :/
Men nå er det siste runde med slanking og vektøkning. Nå blir det ketolyse og så lavkarbo med trening. Sjerpings!
Takk for mange tilbakemeldinger 
Hei du, jeg har slitt med det samme problemet som du - eller, samme og samme - jeg går ned og er fornøyd og så går jeg opp igjen. Jeg har etter nå ett og ett halvt år med terapi kommet fram til det jeg tror kan være årsaken . Kan jo aldri være sikker, men syns at det passer. Jeg har alltid levd i troen at når jeg bare går ned så skal alt bli bra. Dette blir veldig forenklet, men det jeg trodde eller følte og håpet var at usikkerheten, de negative følelsene, osv skulle bli vekke bare jeg ble fornøyd med kroppen min. Det skjedde jo selvfølgelig ikke... Så da kunne jeg være feit. Nå har jeg gått ned og noen av disse problemene har blitt mindre, men ikke fordi jeg har gått ned men fordi jeg har jobbet intensivt med dem. Jeg er også klar over at jeg må jobbe med dem framover også. Men, nå er jeg ikke skuffet, jeg har hele veien vært klar over at ting tar tid - i mitt tilfelle så gikk vekten ned ganske raskt, mens kampen mot usikkerheten og det andre tar mer tid.
Nå vil jeg ikke på noen måte påstå at din situasjon er lik min. Men, tenkte bare at min historie kanskje kunne hjelpe...
|