Sv: Mai-startere
Jeg begynte 29. april så jeg føler meg som en maistarter siden jeg begynte så seint i måneden. Jeg henger gjerne med i tråden her 
Første uken har gått overraskende fint. Jeg er glad jeg hadde fri på onsdag for det var en skikkelig hodepinedag. Hadde hodepine på torsdag også, men så gikk det over.
Jeg har lagt veldig lavt på karbene. Litt usikker på mengde karber, men det har ikke vært mye. Sjekket med stick på onsdag og var da i ketose. Jeg har smarkt så vidt på sjokolade i dag og det kjennes helt ok ut å bare ta litt. I morgen er det strengt regime igjen.
Jeg er veldig overrasket over 3.5 kg ned på mindre enn en uke, men jeg vet det for det meste er vann. Med den starten blir jeg ikke skuffet om det går tregt neste uke for jeg vet det kan variere fra uke til uke, selv om man er flink. Det viktigste er at jeg allerede kjenner at magen er litt mindre enn det den var og buksen er litt løsere over rumpen enn den har vært på en stund.
Jeg har vært ute på tur 1 kveld denne uken og skal ut igjen i morgen. Har også hatt en 30 min økt på tredemølle på mandag. Kjenner jeg er motivert til å trene mer.
Grunnen til at jeg ønsker å gå på lavkarbo (da først ketolyse) er at jeg ønsker å gå ned 10 - 12 kg og at jeg har hørt lavkarbo kan være bra om man sliter med betennelser i kroppen. Mtp det sistnevnte har det vært en god uke.
Det ble mye dette, men jeg har hatt en god start og er topp motivert!

|