Sv: Mai-startere
Ja. Gikk ned 20 kg første gang, etter 6 mnd. Det var etter jeg var gravid. Jeg ble alvorlig syk og la på meg mye i graviditeten, mest vann. Alt vannet gikk ikke ut, så derfor var ketolyse perfekt. Barnet mitt døde fordi jeg ble så syk, så før jeg nesten hadde rukket å gå ned alt, ble jeg gravid igjen. Vanligvis går det jo tid før man blir gravid etter en graviditet, men siden barnet døde, ville jeg jo bli gravid igjen med en gang. Det betød jo da at jeg ikke avr helt tilbake i min vekt da jeg ble gravid, og da kom nye gravidkilo oppå de gamle.
Jeg ble da gravid igjen og etter det ble det ketolyse igjen. Venta til jeg ferdig med amming, så da holdt jeg på 6 mnd til og gikk ned 18 kg da.
Jeg slutta for ca ett år siden. Har gått opp ca 15 , så nå må det av igjen. Blir så irritert på meg selv, at jeg har latt det komme på igjen!!! Men har ikke klart å starte på lavkarbo. Har hatt det helt oppi halsen, men det er aboslutt mest effektivt! Man går ned mye og går ikke sulten. Jeg blir kvalm av alt fettet, men man finner alltid nye oppskrifter og desto større variasjon, desto enklere er det 

|