Tråd: Mai-startere
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-13, 09:05   #34
is_te
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2013
Innlegg: 22
is_te er på en erverdig vei

Sv: Mai-startere

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Huff, sånt er kjipt. Prøv å ikke spis ting som har mer enn maks 10 gram per 100.
Hva spiste du i går da?

Viktig med mye vann, 2-3 liter per dag, og mye grønt. Spiser man ikke nok grønnsaker, går man ikke ned. Feks egg og bacon til frokost, salat til lunsj og kjøtt/fisk/kylling med grønnsaker til middag. Brokkoli er veldig effektivt, syns jeg.

Frokost: 7dl vann + 2 hardkokte egg.
Lunsj: Salat med agurk, tomat, fetaost, sukkererter, dæsj purreløk, litt paprika og noen oliven med 2 egg. Jeg fikk kommenar fra en kollega om at hun var imponert over mye jeg klarte å spise!?! Mellommåltider ble 3 pærer, og noen cherry tomater, te og masse vann. På vei hjem var jeg så sulten at det ble en pose baconcrisp.
Middag: Torskefilet stekt i smør og baconbiter. Noen få erter, og blomkålmos tilsatt litt smør og fløte.
Til kvelds ble det en babyost.

I dag har jeg spist en babyost, og 2 hardkokte egg. Har med meg cherrytomater og noen jordbær og en boks valnøtter (skal seff. ikke spise opp hele i dag) som mellomsnacks.

Lunsj blir stekt kylling og salat, og middag laget jeg klar i går kveld, hjemmelaget tomatsuppe + egg.

Jeg tar også omega 3 daglig, og trener styrke/kondisjon ca 3 ganger i uker.

Kjenner jeg har litt vondt i hodet, så skal bøtte ned på mer vann.

__________________
is_te er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester lavkarbo med tips her og der for 1 gang... Svar med sitat