Allergisk mot egg /fjærkre?
Heiann. Har aldri vært allergisk mot noe og aldri hatt noen sykdommer. Inntil for 1 års siden.
Da begynte jeg og hoste masse i flere mnd. Etter hvert fant legen ut at jeg kanskje hadde fått astma.
Så ble jeg henvist til lunge lege. Der ble det påvist astma og begynte på medisiner. Hver 2 mnd er jeg tilbake for å sjekke om det har blitt bedre.
Nå har det gått 3 skift av medisiner og ingenting hjelper. Fikk en ny nå en som heter inuxair. Men begynte med den for under en uke siden så vet ikke om den hjelper enda. Har tatt prikk test allergi. Og jeg tror også at jeg har tatt blodprøve test. Men er ikke sikker.
Fikk skikkelig problemer i helgen dro på legevakten og fikk allergi piller som jeg skal ta. For de mente selvom jeg har tatt den prikk testen så kan det være noe annet jeg reagerer på. Og da begynte jeg og gå gjennom matvarer osv jeg har spist i helgen og da tenkte jeg egg og fjærkre med engang. Selvom jeg spiste masse annet også.
Er det noen som vet hvor man år sjekket om man er allergisk(intollerant ) mot egg og fjærkre??
Hvis det viser seg at det er egg jeg reagerer på så er jo det veldig kjedelig.. Men er ikke verdens undergang da jeg ikke er så glad i det.

|