Tråd: Mai-startere
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-13, 10:17   #54
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Mai-startere

Opprinnelig lagt inn av is_te, her.

Yes! Litt vannvekt har forsvunnet Hva er ok som mellommåltider? Jeg har i dag tatt med noen tannpirkere som består av: cherrytomat, strandaskinke og en halv "babyost" - er det ok som mellommåltid? I går stekte jeg fries av sellerirot til kvelds + salatblad rullet med skinke og cherryost - smakte overraskende godt. Litt usikker om jeg kommer i ketose, for carbsdjevelen skriker høyt...

Så bra
Ja, det er fine mellommåltider. Jeg knasker også cherrytomat, samt litt cottage cheese.

Opprinnelig lagt inn av Kuredu, her.

Litt vannvekt borte her også! I tillegg til at jeg spiste svært lite totalt i går, men det ble litt vin da! Blir litt vin i dag også, men så skal jeg holde meg unna igjen. Ble satt på skikkelig prøve i går med masse godis og high carb stuff - men klarte å svinge unna!!!! Puh! Håper jeg klarer å "stå han av" i dag også......

Flink du var. Det verste er når man ikke er hjemme. Så fort jeg er på besøk, i byen el. det er da det frister å sprekke, for er så mye gooodt!
Det anbefales egentlig ikke å drikke de først 14 dagene på ketolyse, men litt vin går vel greit. Det eneste er at slankingen stopper litt, for kroppen vil alltid bryte ned alkohol før den bryter ned fettet

Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat