Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-13, 23:52   #19
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Helt stopp på vekten

Opprinnelig lagt inn av kulan, her.

Hmm, du er jo nødt til å spise mer enn det du sier. 400g kjøtt=800 kcal.
Har du en basal forbrenning på 2200 vil det si at du går 1400 kcal i minus hver dag.
100g fett=900 kcal, så du burde gå ned rundt 150g hver dag=1 kg i uka. Og det uten å røre deg!

Jeg har i en kortere periode hatt den enkle filosofien at jeg skal trene bortimot like mange kcal som jeg spiser om dagen. Da går jeg rundt 2000 kcal i underskudd=200g nedgang hver dag=1,4 kg i uka. Og det stemmer veldig godt med vekta.

Eller så kan det hende kroppen behandler næringsstoffer på en litt annen måte enn det forbrenningsovner gjør?! Det er ikke nødvendigvis slik at alle som ikke går ned i vekt dytter i seg mat uten å vite/innrømme det. Ikke alle er like heldig som deg og tydeligvis går rundt i en perfekt forbrenningsovn!