Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-13, 11:19   #4
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: ketolysekuren for 2 gang 4 mnd etter fødsel, går ikke ned!

Regn ut hva du spiser, litt lettere å hjelpe deg. Dette blir så ca mengder at det er vanskelig å vurdere.
Og når du ikke skrev noe om at smoothien var 2 ganger i uka, så er det jo lett å anta at du drikker den HVER dag.
Ja, fettandelen skal være høy, det betyr ikke at du skal spise enorme mengder fett.
Vanskelig å vurdere hvor mye du får i deg når du skriver type at du spiser avokado osv mellom måltider, for du oppgir ikke mengde, det blir fort MYE energi av dette, skjult energi en kanskje ikke trenger.
Jeg vet noen og enhver har regnet på maten sin og fått hakeslepp fordi de enten får i seg alt for mye eller faktisk alt for lite energi.
Omelett av 3 egg kan variere mye i energiinnhold. Du skriver ikke noe om du steker i masse smør, har fløte i den osv. Forstår du hvor jeg vil?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat