Sv: Mai-startere
Jeg hiver meg på her også! Snek meg stille inn i min gamle journal her for noen minutter siden. Jeg har kjørt på Ketolyse to ganger tidligere. Den første gangen holdt jeg på noen måneder, men pga massiv hodepine daglig ga jeg opp. Og sist gang var jeg rett og slett ikke motivert nok.
Men her er jeg. Startet forsiktig opp for to dager siden. Jeg har gått og lekt med tanken på at jeg skulle prøve igjen, men var veldig skeptisk med tanke på hodepineproblematikken første gang. Jeg har nokså kronisk spenningshodepine og migrene så jeg orker ikke gi meg selv hodepine frivillig i tillegg.
I og med at jeg litt sånn plutselig bestemte meg for å starte har ikke huset vært fylt opp med riktige ingredienser. Så det har blitt litt på sparket. Derfor fant jeg ut at det er greit å komme meg inn her for å hente noen gode idéer. I tillegg er det riktig tid i måneden for godtesuget til å hive seg over meg. Så jeg visste at hvis jeg ikke gjør noe NÅ så blir det atter en måned med alt for mye snop i denne uka...
Jeg har i alle fall 40 kg som skal bort over tid. De 20 første er viktigst, så får vi ta det videre etter det.
Ønsker dere som er godt i gang, og dere som nettopp startet lykke til! Og la oss ikke fortvile hvis vekta ikke raser av med det samme. 
|