Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-13, 18:58   #26
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Helt stopp på vekten

For hver person som overhodet ikke kan benytte seg av regnestykket så finnes det en person som kan det. Her inne får man jo inntrykk av at man er et laverestående individ om termodynamikken får litt tiltro. Uting. Jeg trenger ikke lese om et forskningsprosjekt for å vite at hvis jeg har ca 7500 kalorier i underskudd ei uke, så går jeg ned ca 1 kg. Fint om dere beleste mennesker, som leter etter forskningsrapporter for å underbygge det dere opplever med deres egne kropper, kan godta at ikke deres opplevelse passer for alle. Kanskje det går ann å slutte å være så himla nedlatende ovenfor oss som det faktisk stemmer for. Er jo søren ikke lov til å være "normal" på dette forumet!