Re: Sv: Lavkarbo og lavkalori samtidig
Takk for svaret ditt Crisma. Tror ikke jeg kan skylde på røykesluttet lenger. Det er 5 mnd siden. Og skaden på kneet er 2 mnd gammel og har begynt med trening. Det funker ok selv om tøying etter løping er litt vanskelig. Problemet er, at selv om jeg er liten og forholdsvis slank, utgjør de kiloene så mye at hele jobbe-garderoben er ubrukelig. De er 10% av min vekt. vekten min økte fra 50 til 57.7 og er nå 55.1 etter nesten 3 uker på "sultekur". Vet bare ikke om jeg tør risikere "utskeilser" i form av fett når jeg fikk så dramatiske følger av karbo utskeielser. Det er jo mulig å fortsette som nå, selv om det krever j.... masse selvdisiplin. Er lei. Fortsette med lavkabolavkalori-dritten eller ta sjansjen på å øke kalorimengden med mer fett (det elsker jeg). Savner alle gode ostene, fløten, avocadoen etc. Likevel, tror jeg noe på de som sier at vi må tenke på kaloriene, også på lavkarbo. Hjelp!!!
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Sannsynligvis har du veldig høyt stressnivå pga Røykeslutt og med skade i tillegg som kroppen trenger ressurser for å reparere. Jeg ville gått helt andre veien, å kjørt noen uker streng ketolyse, evt atkins induksjon (eller Nille-uker som vi kalte det i gamle dager )
Fokuser også på nok god søvn!
|