Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-06, 12:54   #18
janmesi
Medlem

janmesi sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 50
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill
Red face

Sv: Janmesis innlegg har havnet på forsiden på vektklubb.no og blir slaktet

HEI

Jeg tar kontakt med Vektklubben i dag. Ellers vil Kanal24 ha meg med i en debatt, det spørs imidlertid om de får noen fra VG til å stille.

Men jeg finner ikke kommentarene? Uansett - for all del folkens - ikke finn på å bruke penger på Vektklubben ... Vi er jo noen her som har tilgang, og jeg skal forsøke å få VG til å gi meg tilgang - det bør de jo, dersom mitt innlegg legges ut der (det er ikke sendt til Vektklubben, men til VG) og kommenteres uten at jeg får sjansen til å svare.

Uansett - nok et bevis på den totale mangel på medieetikk og moral som gjelder i VGs vektklubb; the mountain of nutrition stupidity!

-- Hvis noen kan fortelle meg hvor disse kommentarene ligger så gi meg et vink.

Hvordan går det ellers med innleggsskrivingen til avisene folkens?!? Come on! La oss ta til motmæle offentlig. Vise at vi er flere - trekk frem den skandaløse avvisningen av Skaldeman i VG, nok en iditotisk kolesterolartikkel i Dagbladet på mandag, fortell om deres personlige historier - det er mange vinklinger!

Jeg tror vi har en sjanse til å skape litt furore i mediene nå, men da må vi være mange og stå sammen.
-- Jan

janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat