Tråd: Aprilstartere
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-13, 11:07   #223
mereo
Seniormedlem

mereo sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av Arwen36, her.

Jeg har falt av ett par dager nå jeg også. Fredagen var det innflyttingsfest hos ei venninne, ble noen øl (Tuborg lite) og en kebab etterpå (maten før festen var riktig)! I går stod jeg på fra kl 8.30- 16.40 og beiset verandaen ute. Har noen skjermbrett som var så pirk å beise!!!! Hadde ingen matlyst i går, men tok en lavkarbo- skive med makrell før jeg begynte å beies. Men på kvelden ble det ett rundstykke, chips og dip.

I dag har jeg hatt 2 speilegg, salami og hvitost til frokost. Lunsjen blir avokado, reker og majones. Dattera mi kommer hjem fra eksen i dag, samt at mamma kommer, så får se hva det blir til middag... I morgen kveld reiser jeg til Stockholm på kurs i 3 dager, kan bli vanskelig å kjøre 15 karber om dagen da. Men jeg får prøve å være bevisst på hva jeg spiser av det som blir servert - noe mat må jeg ha, og jeg kan jo ikke spesial- bestille lunsj for at jeg går på en diett?

Faktisk så er tro det eller ikke kebab det verste du kan spise
Nå reagerer kropper forskjellig, men det har gått greit for meg - så lenge det ikke er for ofte.