Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-13, 17:14   #5
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tør ikke å la være å telle kcal ... Ødeleggende?

Om du blir mer stressa av å ikke telle ville jeg fortsatt å telle. jeg liker å vite hvor mye jeg får i meg. Jeg følger selv både sult/ metthetsfølelse samt at jeg teller, for å ha oversikten og ikke spise for mye. Om du klarer å gi slipp er det jo fint hvis du ser at du samtidig går ned, men selv ville jeg ikke risikert å gå opp ved å gi opp styringa, men det er meg, som ikke vil opp i vekt. mange teller litt i førsten for se hva de ligger på hvis de spiser seg passe mette. Du blir fortere mett på lavkarbomat så det kan hende det går fint om du er fornøyd med kroppen når den er naturlig og du klarer å kjenne sult og metthetssignaler og skille dem fra andre signaler. Hadde jeg fulgt kroppssignalene bare ville jeg ha veid mer fordi kroppen vil veie mer enn jeg vil.