Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-13, 18:37   #6
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tør ikke å la være å telle kcal... Ødeleggende?

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten2010, her.

Har gått ned en kg på en uke nå da, men er litt bekymret for at det er bare vann og ikke fett.
Er ikke sikker på BMI, har ikke tid til å regne det ut akkurat nå, men jeg veier 61 kg og er 163cm. Jeg har lagt på meg ca 6 kg på et år, så jeg ønsker bare å bli mitt gamle jeg igjen.,, trenger ikke miste alt, men i allefall ned til 58. Sluttet å røyke i som er som var, og jeg har en sterk følelse på at det har gjort det vanskeligere for meg å gå tilbake til "normalen" for meg.

Hvor gammel er du? Du er jo høyst normalvektig og kanskje er det bare sånn at kroppen din har forandret seg fra ungpike til kvinne?

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat