Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-13, 18:11   #19849
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har oppdaget, selvsagt etter at alt av butikker er stengt, at poden på 2 år har en inngrodd stortånegl, og at det har begynt å bli betent. Jeg har hverken grønnsåpe eller sårvask - men pyriseptsalve. Han er veldig på at jeg ikke skal holde på med føttene hans, men jeg fikk etter mye om og men (og ved å gi ham en is ) vasket tærne med en våt klut og smurt på litt pyriseptsalve. I og med at han nekter å gå med plaster (river det av hvis jeg i det hele tatt får det på) tok jeg bare på en tynn bomullssokk. Spørsmålet mitt er om jeg skal fortsette å bruke rent vann eller om jeg burde bruke noe såpe i vannet (f.eks. intimsåpe eller natusan baby mild dusjsåpe)? Hvor mange ganger om dagen bør jeg vaske og smøre inn salve? Noe annet jeg kan gjøre f.eks. mens han sover (antar jeg klarer å få på et plaster da )?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening