Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-13, 07:20   #19895
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av dorthelie, her.

Har et spørsmål: Har begynt på ketolysekuren, gått på den i noen dager. Er det normalt at man er utrolig sulten i starten? Spiste for en liten time siden fordi jeg kjente at jeg var utrolig sulten, og nå er jeg egentlig bare enda mer sulten igjen...

Det er fordi kroppen din "mangler" karbohydrater og ennå ikke er helt i full gang med forbrenning av fett. Hold ut og spis riktig så går det over raskere.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.