Sv: Ingen vektnedgang?!
Flott at dette hjelper deg med diabetesen!!! Sliter nok med samme typen vektproblem selv da jeg gikk opp pga røykeslutt. Er 156 høy og rundt 55 kg. Har gått ned nå 2-2.5 kg med kontroll på både karber og kalorier. Elsker også både ost og nøtter men må holde meg unna. Det ser ut til å være eneste veien for vektnedgang. Kroppen min er ikke enig med meg om passende vekt og da må jeg "tvinge" den og det kommer ikke gratis. I begynnelsen kunne jeg spise masse fett uten å tenke på kaloriene og gikk ned til 49-50, det går ikke nå lenger. Trener nå både kondis (ca 5km løp/gange) og styrke til armene 2-4 gr/uke. Likevel går det veldig sakte nedover. Trenger et bedre opplegg for styrke men misliker det...Dette er ingen fasit men min oppfatning etter snart 3 år på lavkarbo. Lykke til!
Opprinnelig lagt inn av nellie, her.
Kroppen din vil ikke at du skal ned så veldig mye mer. Begynn å trene styrke, isteden for de 5 km hver dag, kutt ut nøtter og overdrevent osteinntak (spis deg ordentlig mett til måltidene isteden) og finn frem målebåndet.
|