Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-13, 00:54   #5
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye er det vanlig å bruke på utdrikningslag?

Jeg vet ikke annet enn at både mine døtre, og deres venninner har måtte si nei til å delta på utdrikningslag pga høye kostnader!

Det viktigste er vel å gjøre noe morsomt sammen?

Den tiden da jeg jobbet rett ved ett torg, så jeg mange morsomme, og sikkert gratis, opplevelser.

De lagde feks en løype og lot bruden gå på ski, sommertid, de kjøpte en fisk hos fiskehandleren og lot bruden passe på den, kjøring i løype med traktor for barn, osv.
Det trenger ikke koste så mye, tenk utenom hva "alle andre" gjør, og finn på noe nytt og rimelig.

Sov ute en natt i telt, fisketur, hyttetur, la bruden jobbe på feks fiskefabrikk eller noe annet rart, hvis dere får lov, la henne dele ut blomster og klemmer på gamlehjem, leke klovn i barnehagen, eller noe helt annet nytt!

Lykke til

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat