Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-13, 11:39   #7
charliiie
Medlem

charliiie sin avatar

Medlem siden: May 2013
Hvor: Oslo
Alder: 41
charliiie er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye er det vanlig å bruke på utdrikningslag?

Jeg arrangerte utdrikningslag for bestevenninna mi i fjor sommer, og jeg var veldig opptatt av at det ikke skulle koste for mye (selv var jeg student og hadde virkelig ikke råd til mer enn de 350 det kosta, kjole til bryllup og bryllupsgave koster jo også). Jeg synes ikke det finnes mange gode grunner for å bruke masse penger på slikt, det viktigste er jo faktisk at bruden skal kose deg og at alle skal ha det gøy.

Vi var seks i tillegg til bruden, og for ca 350 pr pers fikk bruden en deilig massasje, vi hadde en fellesaktivitet (vi spilte lasertag, kan virkelig anbefales!), vi spiste middag på restaurant (middagen kom utenom de 350 kronene, bortsett fra brudens), og vi tilbrakte kvelden hjemme hos noen med drikke (alkoholholdig og alkoholfritt) og snacks. Noen hadde bakt med kake også. I tillegg til prat og rør på kvelden hadde vi typiske utdrikningslagsleker som ikke kostet annet enn tid å få til. I mine øyne var det en veldig vellykka kveld, og skal jeg noen gang ha et utdrikningslag ville jeg ha hatt noe lignende.

Sist redigert av charliiie : 24-05-13 kl 11:44.
charliiie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Slappis Svar med sitat