Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-13, 16:02   #11
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye er det vanlig å bruke på utdrikningslag?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg hadde blitt skikkelig lei meg hvis forlover la opp til et utdrikningslag som ble såpass dyrt at noen måtte si nei. Da ville jeg heller ha flest mulig ned meg og heller gjøre billige koselige ting.

Jeg som brud kunne ha lyst på en særdeles primitiv overnatting i lavvo hvor man grillet det man fisket og sublet vin attåt. Sminke var forbudt.

Folk er forskjellige. Jeg kunne godt ha blitt med deg på ditt, men neppe bruden i det utdrikkningslaget jeg refererte. Det viktigste er vel at det blir en fin opplevelse.

Tipper at dersom forloveren er litt våken for de andres økonomiske forhold og oppfinnsom så går det fint an å få til noe morsomt og minnerikt uten å være i den øverste delen av skalaen.