Det som har vært i det siste har vel ikke akkuratt vært representativt for hvordan det pleier å være. Har nok spist for lite i løpet av dagen og vært sulten igjen på kvelden. Frokost: 1 skive brød med bremykt og makrell i tomat (før brukte jeg ikke smør, pga amming måtte jeg kutte ut alt med melkeprotein. Kan hende det er grunnen til vekttap tidligere?) Lunsj: 1-2 skiver brød med bremykt og makrell i tomat ettermiddag: frukt, youghurt Middag: Norsk husmannskost og en del grønnskaswok m kjøtt og evt.pasta ris. kvelds: knekkebrød med bremykt og ost. Hva skal jeg eventuelt erstatte ris, pasta med? Kan jeg spise alt av frukt, eller ikke noe? Hva med grønnskaker? Noe jeg absolutt bør holde meg unna? Jeg elsker kjøtt og atter kjøtt. Kan gå å fyse på kjøtt en hel dag. Forsyne meg med røttkjøtt i kjøleskapt osv. Trener en gang i uken på SATS, spinning. Burde trene oftere men er stolt over at jeg får trent i det heletatt. Håper jeg får til mer etterhvert. Må bare komme i gang igjen. Takk for svarene Slipper å føle meg så alene...