Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-13, 20:09   #30
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og lavkalori samtidig

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Nei, protein metter mer. Det er ikke alle produkter med lite fett som inneholder mer karbo. Litt fett må hun jo ha til hvert måltid. Men det er lurt å være nøye på mengden fordi fett det er så kaloririkt.

Det er forskjell på folk, da. Det er ikke en absolutt sannhet at protein metter mer for alle. Jeg blir ALDRI mett om jeg bare spiser kyllingfilet eller karbonadedeig eller skyr eller cottage cheese. Et par medisterkaker, derimot! Holder meg gående i ti-tolv timer, det.

Men poenget er jo ikke å slå fast allmenne "sannheter"; heller at trådstarter sannsynligvis vil ha nytte av å studere sine egne metthetsresponser over tid og finne ut hva som er riktig for akkurat den kroppen.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat