Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-13, 14:56   #1392
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Jeg sover mer i helgene ja, men ikke sånn at jeg "tar igjen" søvn - dessverre. Konsekvensen av denne måten å leve på er masse hodepine, migrene ukentlig. Altså ikke noe å kimse med, og egentlig enkelt å gjøre noe med også. Men dra å tenke det, ville det til å gjøre det.... Jeg tror jeg er så vant med hodesmerter (kroniker) at jeg ikke tenker på det, det bare "er" der. Når jeg de siste årene har forsøkt å gjøre noe med det er jeg blitt mer bevisst, men ikke nok. Skjerpings...

Høres ut som det kanskje er på tide å ta det litt mer alvorlig? I vinter hjalp det meg å sette «leggevarsel» på mobilen og å ha som mål å komme meg i senga før kl 23 fem av sju dager... men det har gått rett vest den siste måneden. Kanskje du kan finne på noe liknende og ikke ramle av?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat