Tråd: Mai-startere
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-13, 08:04   #157
synsegulla
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mai-startere

Opprinnelig lagt inn av Mi9en, her.

Hei.
Henger meg på med dere jeg om det er greit? Første gang jeg tester lavkarbo, begynte sist tirsdag, så jeg er spent på hva vekta viser i morgen. Målet er å ta av ca 5 kg og bli kvitt sukkeravhengigheten. Mannen har hevet seg med på samme kur, han skal ta av 20 kg.

Føler meg bedre allerede, og hodeverken er helt borte. Det hjalp utrolig da jeg fant oppskriften på grove lapper og begynte med dem morgen og kveld. Det eneste jeg sliter med nå er svimmelhet om morgenen. Jeg har vær plaget med dette under graviditetene også, så det er forsåvidt et kjent fenomen, men fryktelig ubehagelig. Noen som har tips?

Venter fortsatt på boka, så det er egenkonstruert diett foreløpig, men jeg støtter meg til forumet.

Les og lær når du får boka, og til da, sørg for å få i deg nok salt. Lavkarbo kan tulle med væskebslansen din og nok salt er viktig. Drikk farris feks. Velkommen og masse lykke til

Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat