Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-13, 07:09   #9499
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Lott, her.

Ble salat både til lunsj og middag. Vegatarsalat første gangen og det samme supplert med litt bacon og tzatziki av tyrkisk yoghurt på runde to. Eier ikke matlyst (er vanligvis en STORspist liten jente) får ikke i meg mer i dag og blir uvel av tanken på mat, får prøve på nytt i morgen.. To salater på en dag må da være unormalt lite når det er så magert i tillegg?

Jeg får det sånn når det er varmt. Trenger knapt nok mat. Men når det kjølner igjen etter noen dager - da spiser jeg. Vi har jo brått noen prosen fett på kroppen å ta av ... så om man ikke er sulten en dag innimellom så gjør det stort sett ingenting så lenge man ellers er frisk.