Tråd: Aprilstartere
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-13, 09:29   #264
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av arthas_, her.

Hva vil du si et normalt lavkarbokosthold er? Ca antall karbohydrater? Er nok lettere det enn ketolyse

Definisjonen på lavkarbo er max. 150 g karber/døgn, noen tåler jo mye mer enn dette, andre tåler nesten ingenting. Så det er ikke sagt at dersom du spiser 125 g karber/døgn så vil du ikke gå opp i vekt, evt. ikke legge på deg, man må bare prøve seg frem.

Jeg spiser veldig lite poteter og savner det overhodet ikke. Fersk gjærbakst er jeg veldig, veldig glad i og spiser litt av det også, men ikke så mye og det går helt fint. Men sett ikke et fat med nystekte vafler foran meg... Da forsvinner absolutt alt som heter selvdisiplin som dugg for sol altså!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat