Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-13, 14:19   #8
Señora
Seniormedlem

Señora sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Væske fra et bryst, - noen som har opplevd d?

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Tusen takk for svar! Det er dette legen min også tror, cyste/irriterte melkeganger (?)
Hadde du det på ene brystet? Kan du fortelle litt hvordan det var for deg?

Jeg har på begge brystene, masse små cyster i begge brystene som ble oppdaget på mammografi/ Årsaken til at jeg tok kontakt med legen var at jeg fant en kul, en stor kul og fikk panikk, i tillegg hadde jeg hatt smerter i det ene brystet. Det føltes ut som om det ene brystet var tungt og varmt på en måte, men ikke på samme måte som brystbetennelse. Etter hvert så jeg at det lakk grønnlig væske fra begge brystene. Jeg har stort sett brukt sorte bher, mens nå har jeg i div. andre farger også, og det er merke etter en dag. Bruker bare paddede bher nå da, så det lekker ikke gjennom heldigvis.

Har ingen problemer nå bortsett fra at det lekker litt og kjenner en kul her og der. Blir de vonde/ømme/store, tømmer de dem på sykehuset etter henvisning fra fastlege uten mammografi først.

Legen min sa først at ikke man kunne gjøre noe med det, men jeg sa at sånn ville jeg ikke ha det. Ergo fikk jeg henvisning til sykehuset for vurdering.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat