Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-13, 14:24   #36
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Periodisk faste

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Og jeg har tenkt å bruke det av helt motsatt grunn, for å få bukt med storspistheten min. Jeg går nemlig mye småsulten fra frokost og frem mot lunsj uten at hverken størrelsen på frokost eller sammensetning ser ut til å ha noen betydning. Jeg mistenker at det er frokosten som sparker i gang denne fysenheta, så jeg håper at IF kan gi meg litt mer kontroll på dette

Jeg har det på samme måte, det første måltidet starter sultfølelsen virker det som. Kan sitte og spise masse egg og bacon til frokost, men er sulten som en ulv etter få timer og måker dermed nedpå en alt for stor lunch, sto middag og snacks innimellom.

De gangene jeg har prøvd meg på IF har jeg hatt spisevindu mellom 11-19, sånn ca og har da hatt rundt 3 solide måltider. Funker for meg og jeg går ikke rundt med den der fyse, har lyst på, sultfølelsen hele tiden. Når jeg klarer å gjennomføre dette klarer jeg som oftest og holde kaloriene nede også.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat