Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-13, 07:17   #1
Happiness
Medlem

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Ski
Happiness er på en erverdig vei
Unhappy

Hva anbefaler du - trenger råd og hjelp

Hei

I 2010 gikk jeg ned en del ved å innta lite kcal og gå masse. Vekta var stabil i et år, la så på meg først 3 kg og holdt der srabilt i nesten 2 år. I slutten av 2012 la jeg plutselig på.meg 2-3 kg ved å være i mindre aktivitet og høyere inntak av karbohydrater i form av snop etc. Jeg sluttet også å røyke. Vi flytta midt oppi dette så var mye stress.
Jeg har MYE problemer i magen i form av cøliaki, for mye magesyre, jeg tror det er noe med gallen min og legen mente de uspesifikke magesmertene nede i magen kan være divertikler.
I tillegg noen som mener jeg har lekk tarm.

Plutselig har vekta hoppa ytterligere 7 kg opp på noen måneder. Jeg er i mindre aktivitet, sover ganske lite og kommer seint hjem fra jobb som gjør at middag blir mellom.18-20 og da får jeg så cravings på kvelden at jeg kan spise MYE.

Prøver og spise regelmessig frokost og god lunsj, så skjærer det seg.
Begynner å bli deprimert av dette da jeg ikke lengre vet hva jeg skal gjøre for å gå ned i vekt.
Magen brenner ved lite karbo inntak og hodet henger jo ikke med ved lite kcal inntak. Jeg har kutta sukker nå i første omgang, men opp de siste 2 kg nå siste to uker!

Jeg kan ikke ha gluten og melk, det vet jeg at jeg ikke tåler.

Happiness er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ? Svar med sitat