Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-13, 21:00   #20030
Julie
Seniormedlem

Julie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 30
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Jeg vil ikke ha ansvar for at du herper sofaen. Men jeg tror ikke det skal ha noe å si. Har brukt zalo på klær etter rødvinsflekker og tøyet er helt fint etterpå.

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Råkrem sa du? Da er det vel egget som er problemet... Ikke la det tørke "hardt", men bare av seg selv, eller gjennom å klemme f.eks en håndduk mot. Ser det bra ut lar du det være.
Er det fremdeles flekk kan du bruke zalo (eller vanish om zalo ikke klarer seg. Tror det skal gå fint på så lyst stoff som det der. ). Tror ikke det har så mye å si om egg tørker eller ikke sålenge du har klart å få av mesteparten.

Tusen takk for svar, begge to! Fjernet egg- og kremblandinga med én gang, og gned som sagt så en utvridd/fuktig klut ganske hardt over området. Skal holde et øye med det og muligens prøve å gni litt Zalo på et område på sofaen som ikke er like synlig for å se om det går bra.

Hadde nok ikke vært så panisk ellers, men dette er en nokså ny (og dyr) sofa som mamma har advart meg flere ganger om å være forsiktig med når jeg sitter der og spiser...

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥