Ja det begynte bra men slutter dårlig om jeg kan si det. Syns det er fantastisk å være tilbake på lavkarbo igjen. MEN jeg har egentlig lurt meg selv en smule.. Gikk ned 5 kg første tida men så bom still. Synderen er nok appelsine. Har blitt så avhengig av de små deilige gule ballene som ligger og lyser imot deg når du kommer inn i butikken. Herlighet det er jo bare å ligge unna. Skyhøyt karbo innhold også men akk ja.... sommer og appelsiner. Har vel blitt litt for mye bær også tror jeg. Nei det er vel på tide å dra frem hjernecellene fra dvalen hvis det i det hele tatt er noen igjen. Og starte hardt igjen. Gleden opp i all elendigheten er faktisk at jeg nesten kan spise meg ihjel på bær og sukkerfrie godiser uten å gå opp. Men går selvfølgelig ikke ned. Så da har jeg jo å se frem til når jeg kommer meg ned i vekt. Hjelper heller ikke noe særlig å ha gått sykemeldt i flere måneder og desto større tid på å fundere på hva jeg kan gafle i meg i dag. Hva skal jeg ha til kaffen liksom? Tull og vas egentlig. Noen sier man skal ha dessert hver dag. Funker ikke for meg. Jeg er ikke en litt-spiser jeg. All or nothing. Hva vil jeg med dette? Jo syte litt og så ønske alle en riktig god helg.