Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-13, 13:16   #1
Newstart
Seniormedlem

Newstart sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel
Exclamation

Begynte bra, men ...

Ja det begynte bra men slutter dårlig om jeg kan si det. Syns det er fantastisk å være tilbake på lavkarbo igjen. MEN jeg har egentlig lurt meg selv en smule..
Gikk ned 5 kg første tida men så bom still. Synderen er nok appelsine. Har blitt så avhengig av de små deilige gule ballene som ligger og lyser imot deg når du kommer inn i butikken. Herlighet det er jo bare å ligge unna. Skyhøyt karbo innhold også men akk ja.... sommer og appelsiner. Har vel blitt litt for mye bær også tror jeg.
Nei det er vel på tide å dra frem hjernecellene fra dvalen hvis det i det hele tatt er noen igjen. Og starte hardt igjen. Gleden opp i all elendigheten er faktisk at jeg nesten kan spise meg ihjel på bær og sukkerfrie godiser uten å gå opp. Men går selvfølgelig ikke ned. Så da har jeg jo å se frem til når jeg kommer meg ned i vekt.

Hjelper heller ikke noe særlig å ha gått sykemeldt i flere måneder og desto større tid på å fundere på hva jeg kan gafle i meg i dag. Hva skal jeg ha til kaffen liksom? Tull og vas egentlig. Noen sier man skal ha dessert hver dag. Funker ikke for meg. Jeg er ikke en litt-spiser jeg. All or nothing.

Hva vil jeg med dette? Jo syte litt og så ønske alle en riktig god helg.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat