Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-13, 15:24   #4870
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei søteste Pruttilutt - og alle andre som titter innom Så deilig å høre fra deg!

Veldig lenge siden jeg var innom forumet nå, det har vært så dødt så lenge, ingen av dere har vært her, og jeg har liksom ikke funnet noen andre jeg kunne ha helt samme tone med. Derfor har jeg etter hvert gått innom skjeldnere og skjeldnere.

Jeg har det bra. Jeg jobber i ny avdeling med nye ting og trives godt der. Danser gjør jeg jevnt hele veien! Hverdagen er travel men god. Menn har jeg passet på å holde litt på avstand - sikkert derfor alt går bedre -hehehe

Jeg lever lavkarbo og holder vekta stabil. To-tre ganger i halvåret tillater jeg meg italiens pizza, men det er det eneste jeg virkelig savner, ellers stortrives jeg med å spise rundt 50kh om dagen, som er det jeg har lagt meg på etter at jeg stabiliserte vekta.

Jeg tenker på dere ofte, dere var til helt uvurderlig hjelp for meg i den kritiske perioden mhp maten for meg, og jeg er så utrolig taknemlig for den hjelpen dere ga meg som faktisk gjør at jeg er der jeg er i dag.

I går lagde jeg faktisk Peanøtt-kaka di Pruttilutt - den er en like stor hit hver eneste gang, lager den ofte til anledninger der jeg får besøk der det er naturlig å bake kake.

Håper alt er bra. Nå når jeg vet noen er her skal jeg sørge for å titte innom oftere
Stor klem

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat