Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-13, 16:43   #20130
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg VET jeg er urimelig, men er jeg VELDIG urimelig??

Jeg har hatt fri i dag og har ordnet til grilling ute. Tidligere har vi alltid hatt grillen (kull) på plena, men sambo sa jeg bare skulle sette den på verandaen slik for at grillen skulle stå nærmere spisebordet. Som sagt så gjort.

Jeg har dandert maten på grillen og alt luktet godt, freste godt... ja, freste kanskje litt FOR godt! For det eneste sambo så da han kom hjem var fettflekker som var kommet på verandaen etter litt spruting fra grillmaten..
Han snakket om disse fettflekkene omtrent hele tiden, i allefall såpass mye at jeg mistet matlysta. Han kunne jo bare sett hva som skjedde og heller sagt det han ønsket å si ETTER grilinga..

Greitt, det er ikke sikkert det er lett å få bort disse flekkene, men nå er de der og jeg skal gjøre mitt beste for å få dem bort. Skulle ønske noen hadde en piller eller tre mot petimetri som jeg kunne få overta...

Sist redigert av Kanutten : 06-06-13 kl 17:03.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥