Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Hallooooo!!!
Åååh - dere er her jo!!!!!!!!!!!! Fantasktisk!
Skravle, skravle, skravle: Hva skjer?! Fortell. Allt!!
Mat: Startet opp igjen nå jeg, dvs for en mnd siden. Føler jeg har glemt alt - blæ. Trenger tråden, tipsene, motivasjonene - dere; rett og slett! Akkurat spist "plain" grønn salat, med feta og varme reker - med masse smeltet smør på. Godt godt. Blir cottagecheese med fun-l til dessert. Er ikke i ketose enda - og det er kjipern, men det kommer - ikke sant? IKKE SANT? Har forresten ikke vondt i hodet heller. Blæ, igjen.
Barn: Det kom en gutt, en stor en! han er helt kul, selvfølgelig - verdens vakreste, nydeligste osv osv. Love!!
Mann: Jo da, samme gubben. Kjøpt hus og greier. Leker voksne liksom. Knis.
Jobb: fortsatt kaos - på vei til å bli bedre. Lys i tunellen.
Savna dere så fælt - og håper sååånn at dere / vi er back again - litt i allefall?! Hva pokker var det vi spiste for to år siden - can someone remind me? Please??
Jeg holdt det jo gående fram til jul - / - januar en gang, men sluttet når jeg ble gravid. Startet opp igjen i januar i år, men da forsvant melken umiddelbart, så da var det bare å vente til ammingen roet seg...
Etter en mnd nå så er jeg som sagt ikke i ketose (testet i går) Men jeg har blitt mindre (veier fortsatt ikke). Magen er mindre / buksene litt større..
Største klemmen på lenge, - til de beste jentene!
|