Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-13, 08:14   #54
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og lavkalori samtidig

Opprinnelig lagt inn av FrøkenStress, her.

Takk:-) ja, jeg har hørt at det er lite, men kroppen vil ikke være i ketose ved høyere inntak bryr med ikke om sticken er mørk eller lys, men rundt 10 karbs vil den være hvit. Vet ikke om dette er noe som er forskjellig fra person til person.

Det at sticken blir hvit trenger ikke å skyldes at du ikke er i ketose, men at du rett og slett ikke har noe særlig overskuddsketoner i urinen. Jeg vet jeg er i ketose for det kjenner jeg på kroppen, men har ingen utslag på sticks.

Det som er viktig er ikke hva sticken viser, men hva kropp og hode forteller deg. Har du det bra? Har du energi og føles kropp og sjel ok, så fortsett bare med det som virker for deg, men ikke fortvil om du en dag spiser 20 g kh og sticksen slår ut negativt, mest sannsynlig er du i ketose allikevel.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat