Tråd: Mai-startere
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-13, 19:01   #182
@Maja
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2013
Innlegg: 41
@Maja er på en erverdig vei

Sv: Mai-startere

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Du har en rimelig lav BMI, og du skal presse kroppen ned til grensa til undervekt? Lavkarbo/ketolyse betyr ikke entydig vektNEDgang, det er både vektstabiliserende og -regulerende. Hvilket betyr at undervektige og overvektige reguleres av kroppen selv til å finne den kroppsmassen som kroppen er ment til å være/bære.

Det er vell eit kjend faktum at BMI er eit dårlig mål for kor vidt vekta er korrekt?! Hadde du sett kroppen min, hadde du ikkje lurt på kvifor eg ønsker å gå ned eit par kilo. Og NEI, eg har ingen plan om å slanke meg til å bli undervektig. Skal ned mot den vekta som før bl.a. røykeslutt og div problem var vanlig vekt for min kropp, dvs 63-65 kg. Og om me skal bruke BMI som mål for undervekt, så må eg altså ned i 56 kg før eg passerer den grensa.

Veit godt at ketolyse ikkje nødvendigvis betyr vektnedgang. Men eg og kan vell få lov å irritere meg over at dei siste kiloene henger godt fast, uten å måtte forsvare at eg vil ned i vekt???

__________________


@Maja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sjølvkomponert ME tilpassa kost - stort sett ketogent Svar med sitat