Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-13, 22:29   #12
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: LK restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Jeg syntes det var litt stive priser der... I tillegg hørte jeg at det ikke var det beste stedet for store mennesker å sitte, så jeg tror kanskje det hadde litt å si.

Tja, det var vel mest det at det var et sånn knøttlite lokale med bare en ganske liten bordbenkgreie og 4-5 sånne høye krakker å sitte på, og det la jo igrunn ikke opp til at folk skulle kunne sitte der en stund og kose seg med et kakestykke eller en salat eller noe av det de serverte. Det var i bunn og grunn en takeaway-løsning, med ubeleilig plassering, og ikke akkurat det publikum egentlig ønsket seg.... tror jeg. JEG hadde dratt dit mer enn den ene gangen jeg gjorde hvis det hadde vært et sted hvor jeg faktisk kunne sitte på "deit" med boka mi og flotte meg med en muffin til kaffen.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat