Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-06, 01:02   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk
Thumbs up

Guri, jeg har totalt fått avsmak av alt søtt!

Herlighet!!

Jeg laget Fun light-fromasj idag, da jeg hadde en kremfløtepakke som helst måtte brukes opp idag pga datoen. Tenkte å ha den i helga, og måtte jo prøvesmake litt på den før jeg satte den i kjøleskapet. Jeg laget HELT LIK fromasj på søndag, og den elsket jeg, smakte FANTASTISK godt!

Men tror dere ikke den var ALTFOR søt?? Jeg holdt på å brekke meg, det smakte flytende sukkermasse, ENDA verre! Og dette var faktisk den samme fromasjen som på søndag, med 2 pakker Splenda i, og tilogmed MINDRE Fun Light enn da, så egentlig var den jo mindre søt enn søndagens porsjon!

Jeg koblet ikke helt sammenhengen da jeg smakte den, trodde jeg kanskje hadde hevet oppi en ekstra pakke Splenda i et koma-anfall eller noe.

Men det lå bare 2 tomme Splendapakker på kjøkkenbenken, og da mannen min gav meg et glass TabXtra etterpå, smakte det også rene sukkervannet!

Jeg takler ikke søtt lenger, og det bare på under en uke! Tilogmed LETTBRUS er for søtt!

Men jeg er bare glad til, altså.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat