Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-13, 10:28   #2
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Gedigen utskeielse!

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten2010, her.

Men jeg har en synder. Må ha noe å koselig med på kvelden, så da har jeg pleid å hive i meg en boks med cottage cheese med tyrkisk joghurt og frø. Det er for konsensus skyld, og ikke fordi jeg er sulten. Kan det være det som gjør at jeg ikke går ned? Tenkte jeg skulle prøve å kutte det ut, men blir så rastløs når jeg ikke har noe å tygge på på kvelden.

Ett beger (250 g) cc + 1 dl tyrkisk yoghurt + en neve frø er fort 500 kcal... Og hvis du ikke klarer å gå ned med mindre du ligger på max. 1300 kcal i døgnet sier det seg selv at 500 kcal ekstra på kvelden ikke fører til vektnedgang for akkurat deg.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat