Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-13, 11:03   #4
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Gedigen utskeielse!

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten2010, her.

Da har jeg ikke spist mer enn 8-900 kcal tidligere på dagen da... Men jeg tenkte på at kanskje det er noe med meieriprodukter som gjør det, eller at det blir for mye proteiner. Eller kanskje kroppen min ikke har behov for mer enn 1000-1200 kcal, og at jeg må ligge under det for å gå ned?

Jeg ville definitivt ikke ligget under 1200 kcal! Det blir alt for lite til at kroppen fungerer skikkelig, etter min mening. Har du prøvd å ligge rundt 1800 kcal? Kanskje du spiser for lite rett og slett? Prøv å kutte ut melkeproduktene en tid og se om det løsner da, men ikke gå mer ned i kalorier!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat