Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-13, 14:06   #20304
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Tror jeg prøver hjemme først. Stikker innom frisøren og kjøper farge der og får litt råd. Hvis jeg gjør som de sier og bruker frisørfarge så burde jo ikke resultatet bli så mye verre enn om en frisør gjør det ..? Har uansett reservert time på lørdag i tilfelle resultatet blir dårlig, men håper jeg slipper å bruke de 2000 spenna

Sånn for å veie opp for alle horror-historiene - jeg hadde knallrødfarget hår, ble drit lei av å håndtere etterveksten, kjøpte blekegreier og askeblondfarge (som er min naturlige farge, sånn for ordens skyld) på en eller annen helt ordinær butikk, og det gikk helt greit. Ikkeno grønnfarge eller kjemisk katastrofe. Så jeg ville venta med kjempeinvestering til det viste seg å være tvingende nødvendig å gjøre det på den måten, gitt.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett