Sv: Da har jeg lest ferdig boka di, Sten Sture
Opprinnelig lagt inn av Albertine
Du trenger ikke svare på noe, Sten Sture. Dette var bare tanker som slo meg da jeg leste boka. Som helhet er den veldig bra, den setter spørsmål ved så mange viktige ting og kommer til å bli et fantastisk verktøy for mange som har slitt med overvekt i årevis. Boka kommer også til å bli en stor tankevekker for mange som har trodd at kaloritelling er den eneste veien til målet. Jeg er i allefall overbevist! Seks kilo på elleve dager er vel kanske litt mye, men det fyker en god del vann i starten.
Nå vil jeg ikke kalle deg kritisk, Albertine, slik jeg ser det har du kommet med en rekke gode og konstruktive tilbakemeldinger som kan bidra til at en forfatter kanskje kan bedre sin måte å legge frem budskapet sitt på neste gang man utgir en lignende bok. Det var ikke mere enn det jeg egentlig mente.
Men jeg mener å huske at det var en ganske så opphetet debatt for en tid siden bl.a. om det der med referanser mv, noe som førte til at Ziggy sluttet her på lavkarbo.no, det var det som var bakgrunnen for rolleyesen.
|